دستگاه ضد عفوني كننده دست مناسب

رعايت بهداشت فردي در محيط آموزشي

دستگاه ضد عفوني كننده دست مناسب

۱۶ بازديد

دستگاه ضد عفوني كننده دست در سه گروه ساخته مي شود. هنگام خريد ديسپنسر بايد موارد بسيار مهمي را رعايت كرد. يكي از اين موارد مكاني است كه قرار است ضد عفوني كننده در آنجا قرار گيرد. براي استفاده شخصي مانند مغازه ها ، منازل ، روي ميز تك تك كارمندان اداره و ... از مدل ضد عفوني كننده دست روميزي استفاده مي شود. اين‌مدل معمولا با باتري كار مي كند. البته طول عمر باتري هاي آن (اگر به شكل صحيحي استفاده شود) معمولا بيشتر از ۸ ماه مي باشد.

دستگاه ضد عفوني كننده دست

مدل پر استفاده ديگر ديسپنسر ، دستگاه ضد عفوني كننده دست مدل نصبي مي باشد. اين مدل را مي توان در تمامي مكان هاي عمومي مورد استفاده قرار داد. زيرا اين مدل به ديوار نصب شده و افراد عادي نمي توانند به راحتي آن را جابجا كنند. از طرف ديگر به دليل مصرف زباد افراد از اين مدل براي استفاده بهيه و زياد از آن بهتر است تين نوع ديسپنسر را به برق وصل كنيد.

دستگاه ضد عفوني كننده دست مدل ايستاده نوع ديگري از ديسپنسر مي باشد كه مي توان آن را در يك مكان (بهترين مكان نزديكي درب ورودي ساختمان) قرار داد تا افراد قبل و بعد از ورود به يك‌ محل دستان خود را ضد عفوني كنند. مزيت اين دستگاه اين است كه به راحتي مي توان آن را جابجا كرد و هم از مخزن بزرگ آن جهت استفاده در مكان هاي عمومي و پر تردد بهره برد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.