مزاياي ضد عفوني كننده دست اتوماتيك

رعايت بهداشت فردي در محيط آموزشي

مزاياي ضد عفوني كننده دست اتوماتيك

۲۲ بازديد

ضد عفوني كننده دست از دستگاه هاي بسيار ضروري مي باشد كه بايد در اكثر مكان هاي عمومي مورد استفاده قرار گيرد. اين دستگاه از انتقال انواع ويروس از طريق دست جلوگيري كرده و در اين روز ها كه تمام دنيا با ويروس كرونا دست و پنجه نرم مي كنند ، اهميت استفاده از آن بيشتر به چشم مي خورد.

اين دستگاه داراي مدل هاي بسيار متنوعي مي باشد و هنگام خريد بهتر است مدل مناسبي از آن خريداري شود. دستگاه ضد عفوني كننده دست اتوماتيك نوعي ضد عفوني كننده مي باشد كه بر روي آن سنسور هايي قرار داده مي شوند . اين سنسور ها نسبت به حركت دست حساس مي باشند و به محض اين كه دست را در مقابل آن قرار مي دهيم ، دستگاه به صورت اتوماتيك شروع به پاشيدن الكل روي دست خواهد كرد.

مزيت اصلي استفاده از ضد عفوني كننده دست هوشمند اين است كه براي استفاده از دستگاه نياز به تماس دست با دستگاه نمي باشد. و اين باعث رعايت هر چه بيشتر بهداشت خواهد ش. فرض كنيد دستگاه ضد عفوني كننده دست را در مكانا پر رفت و آمد مانند فرودگاه قرار داده ايد. حال اگ اين دستگاه غير اتوماتيك باشد ، تماس دست هزارن نفر با دستگاه خود مي تواند عامل انتقال ويروس كرونا باشد.

ضد عفوني كننده دست اتوماتيك

در صورتي كه ضد عفوني كننده دست اتوماتيك اين مشكل را كاملاً برطرف كرده است. اين دستگاه براي كار كردن نياز به اتصال به برق دارد و بايد در نزديكي پريز برق قرار داده شود. جهت اطمينان بيشتر بر روي آن مكاني براي قرار دادن و استفاده از باتري نيز تعبيه شده است تا در صورت بروز مشكل و قطعي برق بتوان از باتري به عنوان جايگزين برق استفاده كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.